Найбільш популярні формати проведення електронних торгів

Найбільш популярні формати проведення електронних торгів

  • Автор записи:
  • Рубрика записиБлог

Електронні торги з часом стають лише більш популярними й з’являються нові користувачі, які зацікавлені в тому, щоб брати участь в аукціонах, сидячи вдома й користуючись мобільним телефоном. 

Перше, що потрібно для цього зробити – це знайти електронний майданчик та пройти на ньому реєстрацію. Процес достатньо простий, але за умови, що ви обрали саме акредитований сервіс. Обирати потрібно лише ті майданчики, які схвалені системою ПроЗорро.

Що стосується самого процесу реєстрації на електронному майданчику, то тут вже багато залежить від конкретно обраного сайту. Десь ця процедура є більш простою та не вимагає від вас особливих зусиль, в той час як інші сервіси можуть витратити трішки більше вашого часу.

Ви можете скористатися допомогою асоціації біржових та електронних майданчиків. Просто переходячи на сайт aeaep.com.ua, ви можете значно пришвидшити та спростити процес пошуку ідеального майданчика.

Основні форми проведення аукціонів

На сьогодні, можна знайти різні формати електронних торгів, але основними прийнято рахувати три з них.

  • Відкриті торги – цей формат є найбільш популярним та простим для всіх користувачів. Основна перевага такого варіанту проведення торгів – це доступ до участі всім користувачам. Більш того, після оголошення переможця інші учасники можуть ознайомитися з пропозиціями конкурентів та навіть подати скаргу, якщо вважаються прийняте рішення не зовсім обґрунтованим;
  • Обмежені торги – такий формат відрізняється тим, що для участі в торгах, від учасника може вимагатися наявність додаткових ліцензій, дозволів та інших паперів, які є обов’язковими. Відповідно, відсутність такого сертифікату не дає можливості користувачам взяти участь в торгах;
  • Закриті торги – вони є найбільш суворими, але для їх проведення повинні бути чіткі підстави. Такий формат полягає в тому, що організатор торгів сам обирає певний перелік компаній, які можуть подавати заявки на участь і вже серед них обирає переможця.

В будь-якому разі, всі три варіанти проведення аукціонів все ще є популярними. Питання тут лише в тому, про який предмет закупівлі йде мова, хто є організатором торгів та які завдання він перед собою ставить. Головне завдання звичайного учасника – це визначитися з тим, що потрібно безпосередньо йому.